بیماران و زیباجویان عزیز با روش رینوپلاستی به فرم مد نظر و سلامت دلخواه برسید.

رینوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی یکی از روش های جراحی برای زیبایی و مشکلات بینی است.با استفاده از این روش فرد میتواند بینی خود را به فرم دلخواه خود درآورد.البته بهتر است بدانید که مهارت پزشک و حاذق بودن در جراحی رینوپلاستی از اهمیت بالایی برخوردار است.به همین دلیل باید قبل از عمل به مهارت جراح مورد نظرتان دقت کنید.یکی از جراحان که در این زمینه از مهارت بالایی برخوردار می باشد، دکتر عباس نوروزی است. دکتر عباس نوروزی جراح زیبایی بینی است که با استفاده از این روش کمک شایانی به بیماران خود در این زمینه می کند.

رینوپلاستی چگونه انجام می شود؟

رینوپلاستی با تغییر دادن پره های بینی،غضروف،شکل استخوان بینی انجام می شود.در روش جراحی رینوپلاستی ، استخوان بینی ،که تقسیم کننده بینی به دو قسمت است ؛اگر دچار انحراف یا آسیب دیدگی بوده،غضروف آن صاف می شود تا گرفتگی بینی رفع شود.در صورت رفع کردن گرفتگی بینی مشکلات تنفسی هم حل خواهد شد.همچنین در این روش پزشک می تواند برای رفع مشکلات تنفسی و زیبایی دیواره های کناری بینی را صاف کند.

رینو پلاستی

                       رینوپلاستی          

گاهی اوقات بیمارانی وجود دارند که هم دچار آسیب دیدگی بینی هستند و هم از ظاهر بینی خود ناراضی می باشند ؛در این صورت رینوپلاستی بهترین گزینه می باشد.البته باید توجه شود که رینوپلاستی به سه روش جراحی بینی باز،جراحی بینی بسته،آلار پلاستی انجام میشود.پزشک با توجه به وضعیت بیمار،و خواسته بیمار یکی از روش ها را اجرا می کند.

مزایا و معایب این نوع روش جراحی

اما باید بگویم که این روش تنها روش جراحی زیبایی نیست.! بلکه یکی از شاخه و زیر گروه های های جراحی است؛ولی جدیدترین روشی است که به زیبایی و تغییرات بیشتر بینی کمک کند.جراح زیبایی و بینی، شما باید شما را در مورد فرم بینی مورد نظرتان راهنمایی کند. دکتر عباس نوروزی با بهره گیری از جدیدترین روش میتواند به عنوان جراح زیبایی بینی و هم به عنوان مشاوره در مورد فرم بینی ؛هم به عنوان پزشک ماهر و حاذق راهنماییتان کند. شما با دیدن نمونه کارهای دکتر نوروزی ،بدون هیچ نگرانی ،کاملا با امنیت خاطر عمل و جراحی بینی خود را به ایشان بسپارید.لازم به ذکر است که تنفس شما مهم تر از زیبایی بینی است ولی دکتر نوروزی تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد.

البته شما میتوانید به مطب ایشان مراجعه کنید؛و با دیدن نمونه عمل ها خودتان نتایج قبل و بعد را مقایسه کنید.انتخاب بهترین جراح را به عهده خودتان می گذاریم.

رینوپلاستی

بهترین نتایج در جراحی بینی یا رینوپلاستی با استفاده از تکنیک های محافظه کارانه که ظاهر طبیعی و معمولی بینی را حفظ میکنند به دست می آید، بنابراین بیماران محترم بایستی از جراحی های به اصطلاح فانتزی پرهیز کنند.
-
یک نکته مهم کیفیت و ضخامت پوست و زوایای بینی میباشد که با استفاده از عکس های رنگی استاندارد و یک شکل قبل از عمل وتکرار سریالی آنها پس از عمل وضعیت پوست و زوایای بینی مشخص میشود.
-
بیماران به موضوع تنفس بعد از عمل جراحی بینی نیز بایستی بسیار اهمیت بدهند. اگر بینی بیمار خیلی باریک شود تنفس از بین میرود. بعضی اوقات بیماران محترم از جراح میخواهند که به اصطلاح اقدام به عروسکی کردن بینی کنند در حالی که به این نکته توجه ندارند که با این کار منطقه دریچه یا همان محل عبور هوا از بین میرود وبیمار دچار گرفتگی شدید بینی میشود.
-
همچنین رسیدن به یک حالت مستحکم وغیر فرورفته برای وضعیت نیمرخ یک هدف زیبایی شناختی مهم در رینوپلاستی است .

تغییرات جزئی پس از عمل ممکن است ماه ها به طول بینجامد.پوست بسیار ضخیم وغنی از غدد سباسه وبافت زیر جلدی از نظر نتیجه عمل در بدترین وضعیت قرار دارد. پوست ایده آل، بین پوست ضخیم ونازک میباشد. پس بیماران دارای پوست ضخیم باید صبر کنند تا پوست به سر جای خود برگردد.