جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی : بینی به عنوان تنها عضو برجسته صورت نقش بسیار موثری در زیبایی چهرد افراد دارد و به همین سبب باید بین بینی و سایر اعضای صورت تناسب برقرار گردد و در صورتیکه ایراداتی در ظاهر بینی موجود باشد تناسب چهره را بر هم زده و زیبایی صورت فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

امروزه جراحی زیبایی بینی طرفداران بسیاری به خصوص در میان خانم ها به خود اختصاص داده است. در حال حاضر جراحی بینی عروسکی یا فانتزی نیز مورد توجه برخی از خانم ها قرار گرفته است.

 

در جراحي بيني فانتزي بینی به میزان قابل توجهی کوچک می شود و در نمای نیم رخ قوس وانحنای زیادی ایجاد می شود. ارتفاع بينی در زاویه نیم رخ در جراحي بيني فانتزي حالت سر بالایی به خود می گیرد.

جراحي بيني فانتزي ، منجر به باریک شدن بینی در نمای روبرو بیش از حد متعارف شده و در بالای پره های بینی اصطلاحا کریز ایجاد می کند که باعث افتادن خطی در بالای پره های بینی خواهد شد.

   

dr.norouzi

  

نکاتی در مورد جراحی بینی فانتزی

جراحي بيني فانتزي باید توسط یک جراح مجرب در زمینه جراحی بینی های فانتزی انجام گردد

 از ملزومات جراحی بینی فانتزی این است که بینی دارای بافت و غضروف مستحکم و همچنین پوستی نازک برخوردار باشد.

افرادی که دارای بینی استخوانی هستند و اعضای صورت آن ها کوچک است ، کاندیدای بسیار مناسبی برای جراحي يیني فانتزي می باشند.

در جراحی بینی فانتزی حتما جراح بینی  باید سلامت فرد را در اولویت کار خود قرار دهد.

متقاضیان جراحي بيني فانتزي باید از تحت فشار قرار دادن جراح بینی برای کوچک کردن بینی به میزان بیش از حد خودداری کنند و انتخاب را به عهد جراح بگذارند.

 

افرادی که دارای بینی گوشتی هستند کاندید مناسبی برای جراحي بيني فانتزي نمی باشند و بهترین جراحی بینی برای آن ها جراحی بینی طبیعی می باشد.

 

12

 

جراح بینی در جراحی بینی فانتزی چه اقداماتی را انجام می دهد ؟

 

جراح بینی جهت انجام جراحي بيني فانتزي باید حتما به جهت کوچک کردن بینی  ساختار بینی را مورد بررسی قرار دهد.

 

جراح بینی نباید اقدام به کوچک نمودن بینی به صورت غیر طبیعی نماید زیرا کوچک کردن بیش از اندازه بینی منجر به بروز اختلالات تنفسی برای بیمار می گردد.

 

در جراحي بيني فانتزي تمرکز اصلی روی نوک بینی می باشد و تغییرات ایجاد شده روی نوک بینی باید با سایر جراحی های بینی متفاوت باشد در واقع به طوری که در این نوع جراحی می بایست نوک بینی حالت دار تر و بارزتر از دیگر انواع جراحی ها باشد.

جراح بینی بر اساس تناسب چهره و مطابق سلیقه بیمار اقدام به گرد نمودن یا زاویه دار کردن نوک بینی می نماید و همچنین جهت عروسکی کردن بینی نوک بینی

را کمی سر بالا می کند

برای ارتباط با دکتر عباس نوروزی متخصص جراح زیبایی بینی در کرج می توانید از طریق لینک تماس با ما مشاوره نمایید.