جراحی بینی طبیعی

جراحی زیبایی بینی طبیعی

 جراحی زیبایی بینی طبیعی برای افرادی انجام می شود که تقاضای بینی طبیعی عمل شده را دارند و اغلب افراد این درخواست را از جراح بینی خود دارند که بینی طبیعی من را به نحوی عمل نمایید که در اولین نگاه مشخص نباشد که بینی جراحی شده است.

 

افرادی که متقاضی جراحی بینی طبیعی هستند می توانند نمونه کارهای جراح بینی ( دکتر عباس نوروزی ) را در آرشیو گالری تصاویر سایت و اینستاگرام مشاهده نمایید.

 

 جراحی بینی جزو بالاترین درصد های جراحی های زیبایی در کشور ما است که این درصد هم شامل خانمها و هم آقایان می گردد. افراد سلایق و دیدهای متفاوتی در انتخاب بینی ایده آل خود دارند برخی بینی طبیعی را میپسندند و تقاضای رفع نقایص بینی خود با عمل بینی طبیعی را دارند تا زیبایی بینی کاملا طبیعی حفظ شود.  

 25

قبل از جراحی بینی طبیعی

در زمان مشاوره جراحی بینی ( توسط جراح بینی ) بینی شما به نسبت سایر اجزا صورت آنالیز و مورد بررسی قرار میگیرد و همچنین نوع بینی ( جراحی ترمیمی بینی ، جراحی بینی گوشتی یا جراحی بینی استخوانی و… ) ، پوست بینی ، غضروف ها و… در نتیجه ی جراحی بینی بسیار تاثیر گذار می باشد و جراح بینی شما با در نظر گرفتن تمامی این موارد ، شما را از نتیجه جراحی بینی آگاه خواهد ساخت.

 

نحوه جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی به جهت برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که از قوس زیاد اجتناب می گردد و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود.

سایر نواقص بینی همچون پهنا ، قوز بینی ، انحراف یا کجی بینی در صورت نیاز برطرف خواهد شد.

در نمونه های عمل بینی طبیعی ، نیمرخ صاف یا با قوس کمی همراه است و مانند فرم بینی های عروسکی انحنا زیادی ندارد اما در کنار آن طول بینی ، ارتفاع بینی و حجم کلی بینی زیبایی لازم را به چهره برگردانده است تا چهره طبیعی فرد حفظ شود.

بعد از سپری شدن دوره نقاهت جراحی بینی ، تورم بینی به نسبت بینی جراحی شده بعد از 6 ماه از بین خواهد رفت و می توانید نتیجه یک بینی طبیعی و زیبا و بدون نقص را مشاهده نمایید.

 

نتیجه جراحی بینی طبیعی

به منظور داشتن بینی طبیعی باید جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی طبیعی انجام شود تا نتایج مطلوب و مورد رضایت را حاصل نماید.

آقایان بیشتر از بانوان متقاضی جراحی بینی بسیار طبیعی هستند زیرا عمل بینی طبیعی مردانه با حفظ جذابیت چهره مردانه انجام می شود و فقط ایراد ظاهری بینی شان برطرف می گردد.

جراحی بینی طبیعی برای بینی های گوشتی نتایج مطلوبی را حاصل می نماید.

عمل بینی طبیعی گوشتی زمانی موفق خواهد بود که توسط بهترین جراح بینی انجام شود چون بینی های گوشتی دارای پوست ضخیمی هستند و ظراقت کاری هایی که روی بافت بینی انجام می شود قابل تشخیص نخواهد بود.

پس نتیجه جراحی بینی های گوشتی بینی طبیعی خواهد بود.